8 Eylül 2012 Cumartesi

3 haftada selülitlerden kurtulmak için Kakao Yağı Kürü



Yaz bitiyor ama güzelim eteklerimizi,elbiselerimizi giyemedik diye üzülüyorsak, havalar çok soğumadan denemeye değer bir yöntem: Kakao yağı kürü  ;))

Bu yöntemle ile üç hafta gibi kısa bir sürede selülitlerden kurtulmak mümkün olabiliyormuş..
Uygulaması oldukça kolay olan kür için aktardan temin edebileceğimiz katı kakao yağı ve streç film yeterli.

Uygulama:

Katı haldeki kakao yağını benmari usulüyle eritiyoruz, soğuduktan sonra selülitli bölgelerimize sürerek masaj yapıyoruz.Kuruduktan sonra streç film ile sarıyoruz ve 2 saat bekletiyoruz.Sonrasında duşa girip problemli bölgelerimizi banyo lifiyle ovarak yıkıyoruz, çıkmadan önce soğuk su tutmayı unutmuyoruz ;)

Kürü 3 hafta boyunca, haftada 2 kez uygulamamız gerekiyor.Selülit oluşumunun tekrarlanmaması için haftada kakao yağı ile masaj yapmak öneriliyor.

Başarılı olmak için elbette her gün 2 bardak su içmeyi unutmamalıyız ;)




1 yorum:

  1. düzenli kakao yağı ile selülitli bölgelere masaj yapmak da gerçekten çok işe yarıyor. Düzenli kullanım sonrası fark ortaya çıkıyor. . Ben de öyle oldu. Ben kakao yağı ile masaj yapmayı alışkanlık haline getirdim. Sadece saf katkısız yağ kullanmak çok önemli bu noktada. Kakao yağı KATI HALİYLE alınmalı. ben uzun zamandır doa kozmetikten alıyorum. http://www.doakozmetik.com/kakao-yagi-pmu39

    YanıtlaSil