4 Eylül 2012 Salı

Ünlü isimlerin güzellik sırları


Ünlülerin bakım sırları her zaman merak konusu olmuştur. İclal Aydın, Deniz Akkaya, Rojda Demirer ve Ömür Gedik; hangi ürünleri kullandıklarını ve kusurlarını nelerle kapattıklarını New Beauty dergisine anlattı



ROJDA DEMİRER
CİLDİM BENİM İÇİN ÇOK ÖNEMLİ1. En çok cildimi beğenirim. Onu çok iyi temizlemeye özen gösteriyorum. Bioderma'nın yüz temizleme solüsyonunu ve Rosense'nin gül suyu toniğini mutlaka kullanıyorum. Vücudum için de Sephora'nın çikolatalı vücut kremini tercih ediyorum.
2. Olmazsa olmazım; Dr. Murad'ın 15 koruma faktörlü nemlendirici kremi. Saçım için de mutlaka ayda bir Kerastase'in protein bakımını yaptırıyorum.
3. İşim nedeniyle çok ağır makyaj yaptığım için cilt bakımıma önem veriyorum.
4. Chopard Wish yıllardır değiştiremediğim parfümüm.

MERAK ETTİKLERİMİZ
1. Vücudunuzda, yüzünüzde en çok beğendiğiniz yeriniz neresi? Nasıl bir bakım uyguluyorsunuz? Hangi ürünleri tercih ediyorsunuz?
2. Olmazsa olmaz bakım ürünleriniz nelerdir?
3. Bakımınızı nasıl koruyorsunuz? Önceliğiniz nelerdir?
4. Sizinle bütünleşmiş bir ürününüz var mı?

İCLAL AYDIN
TONİK SÜRMEDEN UYUMAM
1. Vücudumda en çok beğendiğim yeri işaret edemem. Cilt temizliği ve bakımına büyük özen gösteriyorum. Yüzümü derinlemesine temizleyip toniklemeden uyumam, ayda bir-iki kez vücut peeling'i ve yosun bakımı yaptırıyorum.
2. Yüzüm için Obagi ürünlerini tercih ediyorum. Vücudum için Burt's Bees ürünleri, Lush kokulu sabunlar, Joe Malone banyo jelleri kullanıyorum.
3. Yüzüm için düzenli olarak vitamin iğneleri ve oksijenli bakımlar yaptırıyorum.
4. Tiyatro sahnesinde ve televizyon için kendi makyajımı kendim yapıyorum. Genelde MAC ürünlerini tercih ediyorum.

HAMAMDA KESE YAPTIRIYORUM
1. Vücudumda en çok dekolte bölgemi ve sırtımı beğenirim. Vücut ve yüz bakımı için en önemli olan toksin alımıdır, bu da en kolay nefes çalışmaları ve sporla mümkündür.
2. Saçlarım çok ince telli ve muhakkak bakıma ihtiyacı var. Saçlarım izin Kerastase Elixir Ultime ve Kiehl's Strengthening and Hydrating Hair Oil-in-Cream kullanıyorum.
3. Vücut bakımım için belli aralıklarla hamamda kese yaptırıyorum.
4. Christion Dior Hypnotic Poison parfümümden asla vazgeçemem.

ÖMÜR GEDİK
SAÇLARIMI ÇOK BEĞENİYORUM1. En çok saçlarımı ve gözlerimi beğeniyorum. Çok özel bir bakım planım yok, akşam yatmadan önce makyajımı çıkartıp kremlerimi sürüyorum. Saçım kısa olsa da Kerastase'ın özel bakım şampuanını kullanmaya özen gösteriyorum.
2. Temizleyici süt ve nemlendirici krem olarak Lancome'u tercih ediyorum.
3. Mevsim değişikliklerinde cilt bakımı yaptırıyorum.
4. NARS ve MAC makyaj ürünleri vazgeçilmezlerim. Televizyon çekimlerinde makyajı tanıdık ellere teslim ettiğim için makyajımı kanalda yaptırıyorum. Başka bir kanala konuk gideceksem, bu ürünlerle kendim yapmayı tercih ediyorum.

0 yorum:

Yorum Gönder